6 oktober 2006

En dryg vecka senare

Damn! Är det verkligen mer än en vecka sen jag skrev nånting här? Vad har jag gjort sen dess då? Jo, just det, jag har ju varit i Piteå (hängt med Edward och Klara, köpt inredningsprylar, kollat innebandy, och laddat ner lite nya amerikanska tv-serier), varit i Kiruna (och köpt sprit till mitt barskåp som sakteligen är under uppbyggnad), börjat plugga körkortsteori (det ni, det trodde ni inte), spenderat en natt med att vara ute och leta efter en försvunnen Sushi (han låg och sov i ett rum i vandrarhemmet Keron), beställt det fetaste tv-paketet Canal Digital har att erbjuda (Riesen-reklam! La liga! Big Brother!), varit med på ännu en ripjakt (tre ripor fick hänga med hem), och sist men inte minst - förbokat ett Nintendo Wii (8 dec drar jag för gardinerna för en lång tid framöver...). Bara så att ni vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte jag skulle ta och prenumerera på det här. Och liksom komma snäppet närmare familjegemenskap. Men inte fan funkade det...

"Denna XML-fil verkar inte ha någon associerad stilinformation."

Kan det ha nåt med Mac att göra?
De brukar ju å andra sidan sätta stilen främst.

Niklas sa...

Tja du... Jag har ingen aning. Jag bara skriver, klipper, och klistrar. Jävligt Mac.