13 november 2006

Skrivkramp

För första gången i mitt bloggande liv har jag drabbats av skrivkramp. Det har nu gått fyra dagar sen jag skrev mitt senaste inlägg, vilket i vårt direktuppkopplade informationssamhälle känns som en evighet.

Problemet är dock att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. För det är ju inte så att vi har suttit i vår stuga och bara stirrat in i väggen de senaste dagarna. Nä, Ericas farmor och kusin har varit här, vi har varit på middag hos vår granne Lasse, och jag har varit och jobbat i Björkis. Men jag vet inte, jag hittar som ingen vinkel att utgå ifrån. Därav den här nödlösningen till inlägg för att stilla den värsta prestationsångesten, och för att lugna ner alla mina fans där ute i cyberspace som kanske oroar sig för mig. Ni kan dock ta det lugnt, jag är fortfarande med er.

Inga kommentarer: