21 november 2006

Teoriprov

Jaha, då var teoriprovet avklarat, och det gick ju bra. Om man inte har spikat det - vilket min bror gjorde, och gladeligen delade med mig när jag berättade att jag hade klarat mitt prov - tycker man ju givetvis att det är skönt att ett teoriprov klarar man, eller inte. Inga VG, MVG, eller "hade du utvecklat svaret på fråga 5 en aning hade du kommit upp till ett VG, men som det är nu kan jag bara ge dig ett G++, tyvärr". Och, i och med att jag nu inte hade alla rätt är jag rätt nöjd med att konstatera att jag "bara" klarade det.

Nu blir det körkortsuppehåll i två veckor, och sen är det halkbana och uppkörning kvar. Med lite tur rullar Land Rovern in i Piteå med mig bakom ratten och Erica shotgun till jul, och om så är fallet förväntar jag mig att ni alla står efter Sundsgatan med partyhattar, tomtebloss, och ballonger när vi kommer in till stan. Det är väl ändå inte för mycket begärt?

1 kommentar:

Unknown sa...

I've been exploring for a little bit for any high quality articles or weblog posts on this sort of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site. Studying this information So i am satisfied to show that I've an incredibly good uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I most surely will make sure to don?t fail to remember this site and give it a glance regularly. My web blog ::
Teoriprov