4 juni 2007

"Den här finns bara i ett exemplar, och jag har båda"


Men oh my god vad jag har mycket vinterkläder! Helt barockt. När har jag lyckats med det beundransvärda konststycket att införskaffa allt det här? Och varför har ni inte stoppat mig? Det är jackor och byxor och mössor och handskar och underställ och strumpor och gudvetallt. Garderoberna ekar typ helt tomma nu när jag har packat ner allt, fastän jag har fyllt på dem med NY-inköpen. Freaky.

Nä, det blir nog banne mig en utförsäljning på Blocket inom en snar framtid. Och helt allvarligt, om det är nån av er eller nån ni känner som är i behov av till exempel ett regnställ eller en uppsättning skidkläder så får ni hemskt gärna säga till. Jag kan lova er att prylarna är i exemplariskt skick, priserna riktigt bra, och att jag inte kommer att lura er sådär fasligt mycket.

Inga kommentarer: