7 maj 2007

Tre saker...


Okej, det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen:

Tre saker jag inte förstår:
Motorer, varför jag inte bytte till Mac tidigare, och varför ingen utvisat Özz Nûjen?

Tre saker som finns på mitt skrivbord: Det får bli bordet i vardagsrummet istället, och en iPod, ett glas med en halv latte, och en tändsticksask.

Tre saker jag gör just nu: Sneglar på CSI: NY, dricker min latte, och försöker komma på intressanta svar till den här jäkla utmaningen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till en heli lodge i Alaska, bila tvärs över USA, och äta en riktig hot dog på en gata i New York.

Tre saker jag kan göra: Memorera det mesta som har med film att göra, reponera ett benbrott, och snart stryka en av de tre sakerna som jag vill göra innan jag dör.

Tre saker jag inte kan: Åka skridskor, rapa, göra en kickflip.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Snickra, surfa, göra en kickflip.

Inga kommentarer: