17 juli 2007

En ren och skär stöld


De här snodde jag från Soffan. Punkrock!

1. När gick du upp idag? Klockan 07.40.

2. Diamanter eller pärlor? iPod.

3. Senaste filmen du såg på bio? Det här vågar jag sätta Sushi på att ni aldrig, aldrig någonsin trodde att jag skulle säga, men jag minns faktiskt inte. Jag skäms.

4. Favorit-TV-program? Just i detta nu måste jag säga The Sopranos, men frågar ni mig imorgon kan det mycket väl bli ett annat svar.

5. Vad åt du till frukost? En latte.

6. Vad är ditt mellannamn? Jag har inget.

7. Vad är din favoritmat? Löjrom.

8. Vilken mat gillar du inte? Oliver.

9. Favoritchips? OLW:s dill och gräslök.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Justice - "†"

11. Vilken bil kör du? Land Rover Freelander.

12. Favoritmacka? En ciabatta med tonfiskröra från Café Cinnamon i Stockholm.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Norrmän.

14. Vilka är dina favoritkläder? T-shirts.

15. Om du fick åka vart du ville på semester? Då skulle jag ta en road trip över USA.

16. Favoritklädmärke? Volcom.

17. Var vill du dra dig tillbaka? Tänk huset som sonen till Tom Hanks karaktär i Road to Perdition flyr till i slutet av filmen.

18. Favorittid på dagen?
Kvällen.

19. Var är du född? Piteå BB.

20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll.

21. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola. Light.

22. Fotboll eller ishockey? Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Tja, inte det förstnämnda i alla fall.

24. Pedikyr eller manikyr? Gin Tonic.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Mitt flugspö har gått av.

26. Vad ville du bli när du var liten? Kock.

27. Bästa barndomsminnet? Barn och barn, men första gången jag åkte upp till Riksgränsen väger rätt tungt.

28. Varit i Afrika? Nej.

29. Nånsin rullat in nån i toapapper? Nej.

30. Varit med om en bilolycka? Japp, brorsan blåste in i en lyktstolpe efter timmerleden i Piteå. Det blev sjukt skum stämning i bilen efter det.

31. Favoritdag i veckan? Fredag.

32. Favoritrestaurang? Fortfarande en aning färgad av NYC måste jag säga La Esquina.

33. Favoritblommor? Jag har ärligt talat inga.

34. Favorit-snabbmatsrestaurang? Max. För alltid.

35. Äger du en cykel? Nej, tyvärr.

36. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Apple Store.

37. Läggdags? Någon gång kring midnatt.

38. Senaste personen du delade en middag med? Erica och Jonny. Det blev grillade chorizos på en klipphäll bredvid Benbryteforsen i Piteälven.

39. Vad lyssnar du till just nu? The Tough Alliance - "A New Chance".

40. Favoritfärg? Klarröd, tror jag.

41. Hur många tatueringar har du? Ingen. Fruktansvärt opunkrock.

1 kommentar:

Soffan sa...

Bra att du tog den! Hade först tänkt föreslå det men man vill ju inte vara tjatig... : )
Tack för senast!